KEMEL WAY - Οδικός Χάρτης από το ΚΕΜΕΛ με εστίαση στην Επιχειρηματική Επιτυχία

Ένας οδικός χάρτης με εστίαση στην επιτυχία από τα πρώτα βήματα μιας νεοφυούς επιχείρησης-startup.

Πρόκειται για συλλογική προσπάθεια των μελών του ΚΕΜΕΛ, προσφορά στους νέους επίδοξους επιχειρηματίες που θέλουν να επιτύχουν.

Το ΚΕΜΕΛ έχει παραγάγει δεκάδες εκπαιδευτικές παρουσιάσεις που καθοδηγούν τον επίδοξο επιχειρηματία στα πρώτα αλλά και τα κατοπινά βήματά του. 

Στόχος: η Επιχειρηματική Επιτυχία

Όλο αυτό το εκπαιδευτικό υλικό παρουσιάζεται σε άτομα με θέληση να αναζητήσουν την τύχη τους στο πέλαγος των επιχειρήσεων και έχει συγκεντρωθεί κάτω από τον τίτλο KEMEL WAY.

Οι τομείς της επιχειρηματικότητας που πραγματεύται το KEMEL WAY είναι πολυάριθμοι και παραδίδονται σε εκδηλώσεις, σεμινάρια, bootcamps αλλά και σε κατ' ιδίαν ατομικές συναντήσεις.

Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το τι είναι και τι προσφέρει το KEMEL WAY διαβάζοντας ένα συνοπτικό φυλλάδιο...

Θα ξεκινήσουμε την περιπλάνησή μας στα διάφορα κεφάλαια του KEMEL WAY από την εισαγωγή του εργαλείου "Καμβάς Επιχειρηματικού Μοντέλου" (Business Model Canvas) και την σχέση του με το μοντέρνο Μάρκετιγκ. Δείτε τις σχετικές παρουσιάσεις εδώ:

Σημείωση: Λόγω του ενδιαφέροντος για την παρουσίαση του Businesss Model Canvas, επεξεργαστήκαμε την σχετική παρουσίαση και στην Αγγλική γλώσσα. Μπορείτε να την δείτε εδω:

Στη συνέχεια θα δούμε με κάπως μεγαλύτερη λεπτομέρεια τα στάδια εξέλιξης της Νεοφυούς Επιχείρησης (startup), εδώ:

Ο startupper κάνει μια σειρά από υποθέσεις προσπαθώντας να προσδιορίσει το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Επιχείρησής του. Προέχει λοιπόν η Επαλήθευση των Υποθέσεων αυτών (Assumption's Validation) και η αναμέτρησή τους με την πραγματικότητα. Δείτε εδώ τις τεχνικές επαλήθευσης υποθέσεων:

 Από τα πρώτα της βήματα, η νεοφυής επιχείρηση αποσκοπεί στην θεμελίωση ενός πελατοκεντρικού Επιχειρηματικού Μοντέλου. Κατάλληλο εργαλείο για αυτήν την προσπάθεια αλλά και για την κατανόηση εννοιών όπως Value Proposition, Customer Profile και Target Personas, είναι ο Καμβάς Πρότασης Αξίας (Value Proposition Canvas), που παρουσιάζεται εδώ:

Μιλήσαμε μέχρι τώρα για το τι πρέπει να κάνει ο νέος επιχειρηματίας για να καταλάβει ποιο είναι το περιβάλλον που θα αντιμετωπίσει και πως θα προσαρμόσει το Μοντέλο της Επιχείρησής του σε αυτό. Αλλά ας ρίξουμε μια ματιά και προς τα μέσα. Ας δούμε ποια είναι η ομάδα που κινεί όλη την επιχείρηση και , εξ ίσου σημαντικό, ποιος είναι ο/οι ιδρυτής/ές και ποιο είναι το όραμα για το δημιούργημά του/τους. Το Όνειρο του ιδρυτή.

Το άρθρο που θα διαβάσετε στην συνέχεια δεν φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα εγχειρίδιο για την Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων (Human Resources Manual) γιατί δεν είναι. Σε αυτήν την αρχική φάση που βρίσκεται η νεοφυής επιχείριση χρειάζεται απλά να βεβαιωθεί ότι η ομάδα έχει ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά (γνώσεις & δεξιότητες) και ότι υπάρχει το "Όνειρο του Ιδρυτή" που ενστερνίζονται όλοι και τους ωθεί προς την σωστή κατεύθυνση.

Διαβάστε το άρθρο εδώ:

Κάποια στιγμή στην διάρκεια ζωής και εξέλιξης της νεοφυούς επιχείρησης, θα φθάσει ο "κόμπος στο χτένι". Θα έχουν εξαντληθεί όλα τα διαθέσιμα χρήματα από ατομική αποταμίευση, από υποστήριξη συγγενών και φίλων και θα χρειαστεί χρηματοδότηση από "σοβαρές" πηγές (τράπεζα, επενδυτές κλπ). Τότε θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε το επενδυτικό μας εγχείρημα και να το εμφανίσουμε όσο πιο ελκυστικό γίνεται. Θα πάρετε χρήσιμες ιδέες και συμβουλές βλέποντας την παρουσίαση "Pitch Deck". Πατήστε εδώ: