Στο ψηφιακό Μάρκετινγκ το Website σας “παίζει παντού” οδηγώντας τους καταναλωτές βήμα-βήμα στο sales funnel όπως θα δούμε στην συνέχεια του άρθρου.
Υπάρχουν επίσης εφαρμογές που παρέχουν πληροφορίες Sales Lead Generation (δημιουργία επαφών πωλήσεων) όπως: να δείτε ποιες εταιρείες και άτομα επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, τι βλέπουν, και να σας ειδοποιούν όταν κάποια εταιρεία στόχος σας επισκέπτεται.
Δεν είναι τυχαίο πως εξελίσσονται συνεχώς εφαρμογές εξειδικευμένης ανάλυσης των websites, που σας επιτρέπουν να ιχνηλατήσετε όχι μόνο την συμπεριφορά των δικών σας πελατών, αλλά και την στρατηγική marketing των ανταγωνιστών σας.
Να κατανοήσετε δηλαδή, τι μαγνήτες, αγκίστρια και δολώματα χρησιμοποιούν στα δικά τους Sales Funnels, πως επιδιώκουν την πιστότητα των πελατών τους κλπ.
Η προσέγγιση/μεθοδολογία του Sales Funnel είναι μια διαχρονικά αποδεδειγμένη σειρά βημάτων, που σχεδιάζονται για να καθοδηγούν τους επισκέπτες που αποτελούν εν δυνάμει κοινό-στόχο στην απόφαση αγοράς.
Η διαφορά μεταξύ του παραδοσιακού και του σύγχρονου Funnel, είναι ότι ενώ στο παραδοσιακό ξόδευες για διαφήμιση και στην συνέχεια περίμενες να δεις πόσοι αγόρασαν, σήμερα μπορείς να τους ιχνηλατήσεις και να τους «καθοδηγήσεις» στην πώληση μέσα από τα δικά τους λογικά και συναισθηματικά μονοπάτια.
Τα βήματα σχεδιάζονται στρατηγικά με βάση την χαρτογράφηση του αγοραστικού ταξιδιού τους, και κατευθύνουν αρχικά προς το εξειδικευμένο για κάθε ομάδα κοινού Landing Page και στην συνέχεια προς την πώληση, μέσα από την διαδικασία Προσελκύω/Εμπλέκω / Μετατρέπω (Attract/Engage/Convert).
Χρησιμοποιείται το Μάρκετινγκ Περιεχομένου (Content Marketing), που δανείζεται μεθόδους και εργαλεία του CRM (Customer Relationship Marketing).
Υπάρχουν δεκάδες γνωστές εφαρμογές που υποστηρίζουν την μεθοδολογία και προσέγγιση Sales Funnel, όπως το Hubspot (Marketing, sales και CRM Software).
Η διαδικασία ανάλυσης της στρατηγικής του ανταγωνισμού, ονομάζεται και Funnel ….hacking, και μπορεί να αποτελέσει ένα ενδιαφέρον μενού με ιδέες για ένα πιο εύκολο ξεκίνημα.
Ένα παράδειγμα τέτοιας εφαρμογής είναι η Ηotjar αναλύει τη χρήση ιστότοπων και λειτουργεί με εργαλεία ανάλυσης ιστού, όπως το google analytics, για να προσφέρει μια εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες πλοηγούνται σε ιστότοπους και πώς μπορεί να βελτιωθεί η εμπειρία των πελατών τους.
Για να γνωρίσετε σε βάθος το πώς θα προσελκύσετε, αποκτήσετε διατηρήσετε και αυξήσετε τους πελάτες σας στην φάση Go-To-Market, αναζητήστε την παρουσίαση στην βιβλιοθήκη μας εδώ...