Website + Funnel, μια Mηχανή Παραγωγής Πωλήσεων - Weekly Post #23

Website + Funnel, μια Mηχανή Παραγωγής Πωλήσεων

Στο ψηφιακό Μάρκετινγκ το Website σας “παίζει παντού” οδηγώντας τους καταναλωτές βήμα-βήμα στο sales funnel όπως θα δούμε στην συνέχεια του άρθρου.

  • Είναι συχνά το πρώτο σημείο επαφής δυνητικών πελατών με την επιχείρησή σας.
  • Είναι η ευκαιρία σας να ξεχωρίσετε θετικά από τον ανταγωνισμό σας
  • Στο content marketing η σημασία του είναι ιδιαίτερα σημαντική, γιατί φιλοξενεί τα κείμενα και υλικό για την πληροφόρηση, εμπλοκή και προτροπή σε δράση (Call to Action) του κοινού στο οποίο απευθύνεστε.
  • Στο email marketing: αποτελεί τον προορισμό για να οδηγηθούν οι αποδέκτες του και να μάθουν περισσότερες πληροφορίες.
  • Στα social media marketing: είναι το σημείο όπου θα στείλετε εν δυνάμει πελάτες να μάθουν περισσότερα για την εταιρεία σας.
  • Στο search engine optimization (SEO): φιλοδοξούμε να προσφέρει την αιτιολογημένη απάντηση στην αναζήτηση.
  • Στο PPC advertising: είναι η «διεύθυνση κατοικίας» της τελικής προσπάθειας να πεισθεί ο υποψήφιος πελάτης για αγορά online ή από το σημείο πώλησης.
  • Παρέχει επίσης πρόσβαση στο διαφημιστικό υλικό σας, προωθητικά έντυπα, newsletters, απολογισμούς κλπ.
  • Είναι δηλαδή ο μόνιμος πωλητής σας 24/7 που αντικατοπτρίζει την εικόνα και την αξιοπιστία της εταιρείας σας.

Υπάρχουν επίσης εφαρμογές που παρέχουν πληροφορίες Sales Lead Generation (δημιουργία επαφών πωλήσεων) όπως: να δείτε ποιες εταιρείες και άτομα επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, τι βλέπουν, και να σας ειδοποιούν  όταν κάποια εταιρεία στόχος σας επισκέπτεται.

Δεν είναι τυχαίο πως εξελίσσονται  συνεχώς εφαρμογές εξειδικευμένης ανάλυσης των websites,  που σας επιτρέπουν να ιχνηλατήσετε όχι μόνο την συμπεριφορά των δικών σας πελατών, αλλά και την στρατηγική marketing των ανταγωνιστών σας.

     Να κατανοήσετε δηλαδή, τι  μαγνήτες, αγκίστρια και δολώματα χρησιμοποιούν στα δικά τους Sales Funnels, πως επιδιώκουν την πιστότητα των πελατών τους κλπ.

Η προσέγγιση/μεθοδολογία του Sales Funnel είναι μια διαχρονικά αποδεδειγμένη σειρά βημάτων, που σχεδιάζονται για να καθοδηγούν τους επισκέπτες που αποτελούν εν δυνάμει κοινό-στόχο στην απόφαση αγοράς.

     Η διαφορά μεταξύ του παραδοσιακού και του σύγχρονου Funnel, είναι ότι ενώ στο παραδοσιακό ξόδευες για διαφήμιση και στην συνέχεια περίμενες να δεις πόσοι αγόρασαν, σήμερα μπορείς να τους ιχνηλατήσεις και να τους «καθοδηγήσεις» στην πώληση μέσα από τα δικά τους λογικά και συναισθηματικά μονοπάτια.

Τα βήματα σχεδιάζονται στρατηγικά με βάση την χαρτογράφηση του αγοραστικού ταξιδιού τους, και κατευθύνουν αρχικά προς το εξειδικευμένο για κάθε ομάδα κοινού Landing Page και στην συνέχεια προς την πώληση, μέσα από την διαδικασία Προσελκύω/Εμπλέκω / Μετατρέπω (Attract/Engage/Convert).

     Χρησιμοποιείται το Μάρκετινγκ Περιεχομένου (Content Marketing), που δανείζεται μεθόδους και εργαλεία του CRM (Customer Relationship Marketing).

     Υπάρχουν δεκάδες γνωστές εφαρμογές που υποστηρίζουν την μεθοδολογία και προσέγγιση Sales Funnel, όπως το Hubspot (Marketing, sales και CRM Software).

Η διαδικασία ανάλυσης της στρατηγικής του ανταγωνισμού, ονομάζεται και Funnel ….hacking, και  μπορεί να αποτελέσει ένα ενδιαφέρον μενού με ιδέες για ένα πιο εύκολο ξεκίνημα.

 Ένα παράδειγμα τέτοιας εφαρμογής είναι η Ηotjar αναλύει τη χρήση ιστότοπων και λειτουργεί με εργαλεία ανάλυσης ιστού, όπως το google analytics, για να προσφέρει μια εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες πλοηγούνται σε ιστότοπους και πώς μπορεί να βελτιωθεί η εμπειρία των πελατών τους.

Για να γνωρίσετε σε βάθος το πώς θα προσελκύσετε, αποκτήσετε διατηρήσετε και αυξήσετε τους πελάτες σας στην φάση Go-To-Market, αναζητήστε την παρουσίαση στην βιβλιοθήκη μας εδώ...

 

 

 

Ενημερωθείτε για τα νέα του ΚΕΜΕΛ όπως Εκπαιδευτικά Σεμινάρια, Ευκαιρίες Χρηματοδότησης, Networking κ.α., κάνοντας εγγραφή στο Newsletter εδώ:
Όροι Χρήσης