Πελάτες: πως θα τους αποκτήσετε, θα τους διατηρήσετε και θα τους αυξήσετε

Πελατοκεντρική Στρατηγική στην Ψηφιακή Εποχή

Οι  παρουσιάσεις που ακολουθούν, έχουν ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο στόχο.

Να  σας  βοηθήσουν  να λύσετε το θεωρούμενο ως #1 πρόβλημα ακόμη και για τις επιτυχημένες Unicorn Startups, που είναι το «Πώς θα Αποκτήσουν, Διατηρήσουν και θα Αυξήσουν τους  πελάτες  τους».

Αυτό είναι (και ήταν ανέκαθεν), το κύριο αντικείμενο του Marketing.

Μόνο που  σε παλαιότερες 10ετίες , ένα καλό προϊόν ή υπηρεσία, είχε συγκεκριμένες   λύσεις  για πωλήσεις.

Μαζική διαφήμιση μέσα από λίγα, και γνωστά σε όλους  παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας (Ραδιόφωνο, Εφημερίδες, Περιοδικά, Posters και αργότερα  Κινηματογράφο  και Τηλεόραση), Προώθηση Πωλήσεων,  Άμεσο  Marketing  και λίγες  Δημόσιες  Σχέσεις για την Εταιρεία και το Brand.

Σήμερα το Marketing από Προϊοντικό έγινε απόλυτα Πελατοκεντρικό, αυτός που έχει την δύναμη είναι ο πελάτης , και η γνωριμία και σχέση μαζί του δεν ξεκινάει μετά την διαφήμιση και την πρώτη αγορά του στο κατάστημα, αλλά πολύ νωρίτερα.

Μόλις συνειδητοποιήσει κάποιο πρόβλημα ή ευκαιρία για καλύτερη λύση, ανατρέχει  και αναζητά  εναλλακτικές λύσεις κυρίως στο διαδίκτυο.

Εμείς πρέπει να τον συναντήσουμε στο διαδίκτυο, να γνωριστούμε, και στην συνέχεια να ενδιαφερθεί για την προσφερόμενη λύση, να μας επιλέξει και να μας «αγοράσει»… και όλο αυτό με τεχνικές  Digital Marketing.

Εύκολο?...  Καθόλου, γιατί το Digital Marketing είναι ιδιαίτερα περίπλοκο.

Τις τελευταίες 10ετίες, και ιδιαίτερα μετά το 2000 στα συμβατικά κανάλια επικοινωνίας προστέθηκαν τα ψηφιακά, τα σημεία επαφής με τους πελάτες πολλαπλασιάστηκαν, και εμφανίστηκαν 100άδες νέες εξειδικεύσεις με …. όνομα Digital, Email, Social Media, Content. Search Engine, Inbound, outbound, organic κ.λπ., και …επώνυμο Marketing.

Να φανταστείτε ότι οι καμπάνιες δεν τελειώνουν όταν ….σταματά  η μετάδοσή τους. Παραμένουν ζωντανές  και οι καταναλωτές τις συζητούν, κατακρίνουν, επαινούν, διαδίδουν, απορρίπτουν κλπ., και όλα αυτά σε …κοινή θέα, στα Social Media.

Υπάρχουν όμως και καλά νέα, ένα εργαλείο marketing ηλικίας …..120+ ετών που   ανταποκρίνεται απόλυτα και στις στρατηγικές ανάγκες και του ψηφιακού Marketing.

Ονομάζεται  Sales Funnel (το χωνί των πωλήσεων) αποτελεί μια από τις θεμελιώδεις έννοιες των πωλήσεων και του μάρκετινγκ.

Καθώς ένας δυνητικός πελάτης περνάει κάθε στάδιο του Funnel, σηματοδοτείται μια βαθύτερη δέσμευση του προς τον στόχο αγοράς.

 Πρόκειται για ένα οπτικοποιημένο επιχειρηματικό εργαλείο και διαδικασία που βάζει  στρατηγική τάξη και πειθαρχία στην σκέψη μας.

Οι περισσότερες εταιρείες το χρησιμοποιούν ως μέθοδο για να ευθυγραμμίσουν τους στόχους, τις δραστηριότητες και τις διαδικασίες μάρκετινγκ και πωλήσεων για την προσέγγιση, προσέλκυση, εμπλοκή και μετατροπή των εν δυνάμει σε ενεργούς και πιστούς πελάτες.

Πατήστε εδώ για να δείτε την παρουσίαση του Sales Funnel…

Τέλος, υπάρχει ένα εργαλείο Go-To-Market….παντός καιρού,  για όλα τα είδη επιχειρήσεων.

Θα σας συμβουλέψει πως θα αποκτήσετε, θα διατηρήσετε και θα αυξήσετε τους πελάτες σας,

Πατήστε εδώ για να δείτε την παρουσίαση του Go To Market…