Τι κάνουν οι επιχειρήσεις για να κερδίσουν αλλά και να διατηρήσουν τον Πελάτη; Δείτε πως σχεδιάζονται και υλοποιούνται τα επιτυχημένα Προγράμματα Πιστότητας.
To Loyalty Marketing είναι μια προσέγγιση του CRM (Customer Relationship Marketing), που στοχεύει κυρίως στην ανάπτυξη και διατήρηση υφιστάμενων πελατών μέσω κινήτρων.
Το μέλος του ΚΕΜΕΛ Δημήτρης Παξιμάδης επιμελήθηκε μια πλήρη παρουσίαση που πέρα από την απαραίτητη θεωρητική ανάπτυξη του θέματος, παρουσιάζει επιτυχημένα Προγράμματα Πιστότητας όπως τα Super Fast Ferries, AB Plus, Yellows (Τρ. Πειραιώς) και Aegean Miles.
Μπορείτε να δείτε την πλήρη παρουσίαση εδώ...