Το ΚΕΜΕΛ διοργάνωσε  workshop για το Business Model Canvas στο Μεταπτυχιακό CSAP του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στις 10 Μαρτίου 2018. 
Εισηγητές ήταν το μέλος του ΚΕΜΕΛ Δημήτρης Παξιμάδης μαζί με την Άννα Κασιμάτη της isMOOD.
Αντικείμενο ήταν η παρουσίαση της εξέλιξης από το παραδοσιακό στο πελατοκεντρικό  Μάρκετινγκ και της αναγκαιότητας χρήσης του σύγχρονου επιχειρηματικού εργαλείου Business Model Canvas, μαζί με παραδείγματα
Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε workshop που εστίασε στην ενότητα του BMC Customer Relationships, όπου οι συμμετέχοντες χρησιμοποίησαν συστημικές μεθόδους για την συσχέτιση παραδοσιακών έναντι ψηφιακών μέσων, προκειμένου να μετρήσουν την επίδρασή τους στην εξέλιξη των μεριδίων αγοράς στο χώρο των επιβατηγών αυτοκινήτων.
Στο workshop χρησιμοποιήθηκαν πραγματικά δεδομένα (back data) Πωλήσεων και δαπανών διαφήμισης, ενώ η isMOOD παρείχε Social and Web user generated data analytics."
 
Μπορείτε να δείτε το 1ο μέρος της παρουσίασης πατώντας εδώ...
Μπορείτε να δείτε το 2ο μέρος της παρουσίασης πατώντας εδώ...
 
 
Ημερομηνία: 
Τρίτη, 20 Μάρτιος, 2018 - 09:30

Είσοδος Μελών

Ξέχασα το συνθηματικό μου