Ένα Post την εβδομάδα επιλεγμένο από την Βιβλιοθήκη του ΚΕΜΕΛ #21

Πώς να δημιουργήσετε ιστότοπο με ελκυστικό  περιεχόμενο;

(Απευθύνεται σε νεοφυείς και λειτουργούσες επιχειρήσεις)

Τι αποτελεί το «τέλειο» περιεχόμενο ενός ιστοτόπου;  Η απάντηση: Κάτι που προκαλεί μια αντίδραση - είτε είναι χαρά, έκπληξη ή θυμός. Αλλά η πρόκληση συναισθημάτων δεν είναι το μοναδικό συστατικό που χρειάζεστε για να καταστήσετε το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας εργαλείο μάρκετινγκ.

Το ΚΕΜΕΛ φιλοξενεί στην on line Βιβλιοθήκη του πολλά άρθρα, παρουσιάσεις και video που αφορούν την επιχειρηματικότητα, τους νέους επιχειρηματίες και τις μικρές επιχειρήσεις. Κάθε Παρασκευή σε αυτήν εδώ την θέση θα βρίσκετε ένα επιλεγμένο Post, με σύντομο περιεχόμενο αλλά εξαιρετικά χρήσιμο και ενδιαφέρον.

Την άλλη εβδομάδα θα παρουσιάσουμε το θέμα «Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας».

Σύμφωνα με έρευνα στις ΗΠΑ, το ποσοστό των ενήλικων που χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία πλατφόρμα Κοινωνικής Δικτύωσης έχει αυξηθεί από 11% το 2006 σε 69% το 2018. Συνέπεια αυτής της εντυπωσιακής αύξησης είναι η μεγάλη επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις επιχειρήσεις. Αλλά πως αυτά μπορούν να συμβάλλουν στην αποτελεσματική προσέγγιση των πελατών τους;

Ενημερωθείτε για τα νέα του ΚΕΜΕΛ όπως Εκπαιδευτικά Σεμινάρια, Ευκαιρίες Χρηματοδότησης, Networking κ.α., κάνοντας εγγραφή στο Newsletter εδώ:
Όροι Χρήσης