5 Τρόποι να αυξήσεις τις Πωλήσεις σου με Τηλεφωνικά Μηνύματα (SMS)

Η πραγματοποίηση πωλήσεων είναι η αιμοδοσία οποιασδήποτε επιχείρησης. Ένας από τους πιο απλούς αλλά και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την αύξηση των πωλήσεων είναι με τηλεφωνικά μηνύματα (SMS). Πως?

Παρακάτω παρουσιάζουμε πέντε τρόπους για να αυξήσετε τις πωλήσεις με μηνύματα SMS, πώς λειτουργούν και πώς να τα χρησιμοποιήσετε γρήγορα.

1. Αύξηση επαφών με πελάτες και ενδιαφέροντος

Οι πωλήσεις σας εξαρτώνται κατά πολύ από το πλήθος των επαφών με πελάτες και το ενδιαφέρον τους για τα προϊόντα σας. Μπορούν τα γραπτά μηνύματα SMS να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να μετατρέψουν τις επαφές αυτές σε δυνητικούς πελάτες και τελικά σε αγοραστές των προϊόντων σας;

Τα μηνύματα SMS είναι το πιο χρησιμοποιημένο χαρακτηριστικό σε οποιοδήποτε κινητό τηλέφωνο και η πιο χρησιμοποιούμενη μορφή επικοινωνίας στον κόσμο. Εν ολίγοις, οι άνθρωποι προτιμούν να επικοινωνούν μαζί σου με μηνύματα SMS παρά με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, με φόρμες επικοινωνίας ή μέσω των ιστοσελίδων σου στα κοινωνικά δίκτυα.

Το Adwords επιτρέπει τώρα προεκτάσεις (extensions) για μηνύματα SMS στις διαφημίσεις του. Η Google παρέχει τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων SMS και από καταχωρίσεις επιχειρήσεων. Με μια εύκολη διαδικασία, μπορείτε να προσθέσετε αυτή την ίδια λειτουργία οπουδήποτε στην ιστοσελίδα σας. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας θα μπορούν έτσι με ένα κλικ σε ένα κουμπί να γράφουν και αποστέλλουν άμεσα ένα μήνυμα SMS στην επιχείρησή σας. Τόσο εύκολα !!!!

Η δυνατότητα αυτή είναι γνωστή ως click-to-text και η χρήση της αυξάνεται ραγδαία γιατί είναι πιο εύκολο σε ένα πελάτη να επικοινωνήσει μαζί σας παρά με οποιοδήποτε άλλο μέσο. Αν δεν μπορείτε μόνος σας να εγκαταστήσεις τη δυνατότητα αυτή στην ιστοσελίδα σου, ζήτα βοήθεια από έναν ειδικό.

Πριν ξεκινήσετε την οποιαδήποτε επικοινωνία σας με τρίτους, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε ακολουθήσει και συμμορφώνεστε με τις απαιτήσεις του κανονισμού για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (γνωστό με το ακρωνύμιο GDPR), καθώς και με κάθε άλλη νομοθετική απαίτηση (πχ για τη δυνατότητα διαγραφής από την λίστα των αποδεκτών κλπ) που ισχύει στο κράτος που απευθύνεται το μύνημά σας!

 

2. Ταχύτερη επικοινωνία με πελάτες από τους ανταγωνιστές.

Μεταξύ 35%-50% των πωλήσεων πηγαίνουν στην επιχείρηση που πάει πρώτη στο πελάτη. Δυστυχώς, πολλοί άνθρωποι αρνούνται να απαντήσουν σε τηλεφωνικές κλήσεις, τα δε μηνύματα στον αυτόματο τηλεφωνητή δεν τα ακούν καθόλου. Αντίθετα, έρευνες δείχνουν ότι 99% των μηνυμάτων SMS ανοίγονται σχεδόν άμεσα (σε ​​5 δευτερόλεπτα κατά μέσο όρο). Μελέτες δείχνουν επίσης ότι τα τηλεφωνικά μηνύματα απαντώνται κατά πάνω από 200% απ΄ ότι οι τηλεφωνικές κλήσεις. Τα μηνύματα SMS μπορούν επίσης να αυξήσουν τα ποσοστά επαλήθευσης/ταυτοποίησης (verification) για αγορές και νέους πελάτες έως και 95%, σε σύγκριση με μηνύματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Είναι σαφώς πιο εύκολο και πιο γρήγορο να συνδεθείτε με δυνητικούς πελάτες μέσω μηνυμάτων SMS από άλλες μορφές επικοινωνίας. Όταν λάβετε ένα νέο μήνυμα, να ανταποκριθείτε άμεσα στο αίτημα/ερώτημα του πελάτη και να προσπαθήσετε να κανονίσετε τηλεφωνική επικοινωνία η επίσκεψη στο χώρο του.

 

3. Προσέλκυση πελατείας μέσω ανταλλαγής μηνυμάτων

Η αυτοματοποίηση μπορεί να είναι χρήσιμη, αλλά δεν εξυπηρετεί στην οικοδόμηση πελατειακών σχέσεων. Αυτό επηρεάζει τις πωλήσεις σας γατί οι πελάτες με τους οποίους έχετε διαμορφώσει μια σχέση συνήθως κάνουν σχεδόν κατά 50% μεγαλύτερες αγορές από εκείνους με τους οποίους δεν έχετε δημιουργήσει σχέσεις. Είναι δε πολύ πιθανό να κάνουν και επαναλαμβανόμενες αγορές.

Οι πελατειακές σχέσεις οδηγούν σε υψηλότερες πωλήσεις, αλλά τι δημιουργεί τις σχέσεις αυτές; Συνομιλίες, με ανταλλαγή μηνυμάτων. Είναι ο τρόπος με τον οποίο οι φίλοι επιλέγουν να επικοινωνούν μεταξύ τους και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εσείς αυτή την ίδια ιδέα για να οικοδομήσετε επιτυχώς μια σχέση με το πελάτη σας.

Η επικοινωνία με το πελάτη πρέπει και είναι χαλαρή και φιλική, να μην είναι μια και μοναδική, αλλά να οδηγεί στη συνέχιση της επικοινωνίας διαχρονικά.

Με την πάροδο του χρόνου, αυτές οι συνομιλίες θα δημιουργήσουν ισχυρές σχέσεις και θα αυξήσουν τις πωλήσεις.

 

4. Ανάπτυξη λίστας επαφών με πελάτες και αποστολή προσφορών

Οι πελάτες του παρελθόντος που έχουν καλή εμπειρία μαζί σας είναι πιθανότερο να αγοράσουν και πάλι παρά οι καινούργιοι πελάτες. Εν μέρει για αυτόν τον λόγο, ακόμα και μια αύξηση κατά 5% της διατηρησιμότητας της πελατείας μπορεί να βελτιώσει τις πωλήσεις σας κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Για να το πετύχετε πρέπει να έλθετε σε επαφή με παρελθόντες πελάτες, αν βέβαια έχετε τα κινητά τους τηλεφώνα, στέλνοντάς τους μηνύματα SMS σχετικά με νέες προσφορές, προϊόντα και ευκαιρίες.

Η ύπαρξη λίστας με τα κινητά τηλέφωνα (και άλλων επιπρόσθετων πληροφοριών) των πελατών σας και των όποιων επαφών σας με δυνητικούς πελάτες διαθέτετε αποτελεί ουσιαστική προϋπόθεση για ενέργειες μάρκετινγκ μέσω text messaging. Η ανάπτυξη της λίστας αυτής πρέπει να ξεκινήσει άμεσα και να ενημερώνεται συνεχώς. Ένας τρόπος να εξελίξετε τη τηλεφωνική αυτή λίστα είναι με την εγκατάσταση στην ιστοσελίδα σας της δυνατότητας click-to-text που προαναφέρθηκε.

Να προσέξετε στη διαχείριση της λίστας ώστε να μπορείτε, με διάφορα κριτήρια/φίλτρα, τα μηνύματα να αποστέλλονται αυτόματα σε ομάδες ή σε μεμονωμένους πελάτες ανάλογα με το θέμα και/η ενδιαφέρον του πελάτη.  

Η διαδικασία αυτή είναι παρόμοια στην πράξη με τις εκστρατείες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

5. Βρείτε περισσότερες online κριτικές 5 αστέρων.

Μελέτες δείχνουν ότι μάρκες με 5-στερες κριτικές μετατρέπουν κατά 50% περισσότερους δυνητικούς πελάτες σε αγοραστές από μάρκες χωρίς ή με υποδεέστερες κριτικές. Οι πελάτες διαβάζουν κατά μέσο όρο επτά κριτικές πριν εμπιστευτούν μια επιχείρηση και το 22% των πελατών αποφασίζουν να μην αγοράσουν αφού διαβάσουν μια κακή κριτική. Οι καλές κριτικές βοηθούν επίσης την επιχείρησή σας να τη μάθουν και να τη βρουν οι πελάτες στο διαδίκτυο.

Αφού οι καλές κριτικές στο διαδίκτυο είναι ζωτικής σημασίας για τη πρόσκτηση νέων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων, πώς βοηθά το text messaging να έχετε στην ιστοσελίδα σας εμπειρίες των πελατών σας από τη συνεργασία με την επιχείρηση σας;

Μελέτες δείχνουν ότι οι παραλήπτες συνδέσμων (links) σε μηνύματα SMS τα ακολουθούν κατά ένα ποσοστό 36%. (click through rate) περίπου. Αφού συνεργαστήκατε με κάποιον, στείλτε του μήνυμα με το κατάλληλο link για να διατυπώσει την εμπειρία του από την συνεργασία με την εταιρία σας. Δεδομένου ότι σχεδόν κάθε μήνυμα που στέλνετε, ως προαναφέρθηκε, θα διαβαστεί (σχεδόν αμέσως), η αποστολή μηνυμάτων για κριτικές μπορεί να καταλήξει μάλλον προς όφελός σας.

 Ένας ειδικός σε ψηφιακού μάρκετινγκ είπε ότι «….είχαν μεγάλη επιτυχία στέλνοντας μηνύματα SMS σε πελάτες που δεν ανταποκρίνονται ή δεν άνοιγαν σχετικά μηνύματα μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αφού δεν ανοίξουν ποτέ δύο μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στέλνουμε ένα τηλεφωνικό μήνυμα που ζητά μια online κριτική…»

 

 

 

Πηγή: Ελεύθερη απόδοση στα Ελληνικά  δεδομένα από μέλη του ΚΕΜΕΛ https://www.score.org/blog/5-ways-increase-sales-text-messages

Ενημερωθείτε για τα νέα του ΚΕΜΕΛ όπως Εκπαιδευτικά Σεμινάρια, Ευκαιρίες Χρηματοδότησης, Networking κ.α., κάνοντας εγγραφή στο Newsletter εδώ:
Όροι Χρήσης