Μάρκετινγκ για Επιχείρηση του Αγροδιατροφικού τομέα

Τα μέλη του ΚΕΜΕΛ στο πλαίσιο της εθελοντικής δράσης τους διοργανώνουν σεμινάρια και ημερίδες που απευθύνονται σε νεοφυείς επιχειρήσεις και νέους επιχειρηματίες. Οι παρουσιάσεις που προβάλλονται σε αυτές τις εκδηλώσεις, συνήθως, αναρτώνται στην Βιβλιοθήκη του ΚΕΜΕΛ ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν πρόσβαση και σημείο αναφοράς.

Το μέλος του ΚΕΜΕΛ Δημήτρης Παξιμάδης επιμελήθηκε την παρουσίαση

Μάρκετινγκ για Επιχείρηση του Αγροδιατροφικού τομέα

Αντικείμενο της παρουσίασης είναι η κατανόηση των βασικών αρχών του πελατοκενρικού Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων με έμφαση στην στρατηγική προσέλκυσης, απόκτησης, διατήρησης και αύξησης των πελατών μας    

     Οι 5 βασικές ενότητες της παρουσίασης αφορούν:

  • Την αναλλοίωτη αξία των βασικών αρχών  του πελατοκεντρικού μάρκετινγκ και των πωλήσεων μέσα στο διαρκώς εξελισσόμενο ψηφιακό περιβάλλον.
  • Την κατανόηση και σημασία της  πελατοκεντρικής εξίσωσης των πωλήσεων με παραδείγματα και στον Αγροδιατροφικό τομέα.
  • Την κατανόηση της διαχρονικής εξέλιξης του Sales Funnel από την συμβατική στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή.
  • Την σημασία της χαρτογράφησης του αγοραστικού ταξιδιού και του κύκλου    ζωής των πελατών.
  • Την βήμα προς βήμα περιγραφή του πελατοκεντρικού οδικού χάρτη  marketing μιας σύγχρονης Επιχείρησης.

Για να δείτε την παρουσίαση πατήστε εδώ...