Η βιβλιοθήκη του μικρού Επιχειρηματία

Ανακαλύψτε έναν θησαυρό από σύντομα άρθρα που καλύπτουν πολλά από τα ζητήματα που αντιμετωπίζει μια μικρομεσαία και μια νεοφυής επιχείρηση.

Πηγή μας είναι το www.score.org και η ελεύθερη απόδοση για τα Ελληνικά δεδομένα έγινε από μέλη του ΚΕΜΕΛ.

Στη συνέχεια παραθέτουμε τους τίτλους των άρθρων και κάνοντας κλικ επάνω τους θα βρείτε το κείμενο του άρθρου.

 

 

Περιεχόμενα:

Ψηφιακό Μάρκετνγκ

Κλασσικό Μάρκετινγκ - Πωλήσεις

Λειτουργικά θέματα

Χρηματοοικονομικά

Στρατηγική

Business Plan

Νομικά και Ασφαλιστικά θέματα

Ανθρώπινο δυναμικό

Περιβάλλον - Ασφάλεια εργασίας

Κοινωνική Υπευθυνότητα

Λογιστική - Οικονομικά

Αγορά - Πώληση εταιρείας

 

 

ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Web Analytics: Πολύτιμο βοήθημα στην ανάπτυξη της εταιρίας

Γιατί κάθε μικρή επιχείρηση πρέπει να αξιοποιεί το e-mail για μάρκετινγκ;

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Τι πρέπει να εξετάσετε πριν από την έναρξη ηλεκτρονικού εμπορίου

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από το Instagram;

Πώς να δημιουργήσετε ιστότοπο με ελκυστικό περιεχόμενο;

Τι είναι καλύτερα: να αξιοποιήσεις τα κοινωνικά δίκτυα, η να έχεις το δικό σου ιστότοπο;

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας

3 λόγοι για να «ζωντανέψετε» το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας με Visual Content

5 λάθη των μικρών επιχειρήσεων όταν αποκτούν παρουσία στο διαδίκτυο

6 σημεία που συχνά παραβλέπονται στους ιστοτόπους μικρών επιχειρήσεων

 

ΚΛΑΣΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Συμβουλές για αύξηση της ανταπόκρισης του Direct Mail

Μάρκετινγκ για Επιχείρηση του Αγροδιατροφικού τομέα

Τι ανταγωνιστική στρατηγική να ακολουθήσω και πως να την υποστηρίξω;

5 τακτικές να βελτιώσεις την αφοσίωση του πελάτη στην εταιρία σου

5 Τρόποι να αυξήσεις τις Πωλήσεις σου με Τηλεφωνικά Μηνύματα (SMS)

5 τρόποι να μεγιστοποιήσεις το αποτέλεσμα ενεργειών μάρκετινγκ

7 συνηθισμένα λάθη μάρκετινγκ που μπορούν να βλάψουν την επιχείρησή σας

Tα 3 μεγαλύτερα λάθη στις πωλήσεις που κάνουν οι μικροεπιχειρηματίες

Εξυπηρέτηση πελατών: μικρή επιχείρηση, μεγάλο πλεονέκτημα!

Η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών σας είναι πιο σημαντική από ποτέ

Η εξέλιξη της διαφημιστικής επικοινωνίας

Η σπουδαιότητα του χρώματος στο branding

Πως θα αυξήσετε και θα διατηρήσετε τους πελάτες σας

Πώς να αναπτύξετε μια πολιτική επιστροφών για το κατάστημά σας

Πώς να βελτιώσετε τη διατήρηση του πελάτη

Πώς να κάνω έρευνα αγοράς;

Πώς να φτιάξω ένα πλάνο μάρκετινγκ;

Πώς να χτίσετε το δικό σας brand με εύλογο κόστος;

Ρυθμίστε το brand ώστε να σηματοδοτεί την εξειδίκευσή σας

Σε τι διαφέρει το branding μιας εταιρίας Β2Β από μια Β2C;

Σχεδιάζοντας συσκευασία προϊόντων που υποστηρίζει τη μάρκα και τις πωλήσεις σας

Τι είναι ένα «αυθεντικό» brand και πώς μπορείτε να φτιάξετε ένα για τη δική σας επιχείρηση;

Loyalty marketing (Μάρκετιγκ πιστότητας) - Η περίπτωση της κούκλας Barbie

Η εξέλιξη της Διαφήμισης - Μέρος 1ο -Τα πρώτα βήματα μέχρι το digital marketing

Η εξέλιξη της Διαφήμισης - Μέρος 2ο - Ψηφιακή Εποχή

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Total Quality Management

3 προβλήματα διαχείρισης αποθεμάτων και πώς να τα αποφύγετε

7 πρακτικές πετυχημένης σχέσης με το συνεταίρο σου

Μήπως τα κάνετε όλα μόνος σας (Micromanager);

Οι 5 πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τα barcodes

Πώς να δημιουργήσετε διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου

 

ΧΡΗΜΑΤΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Ο No 1 λόγος αποτυχίας μικρών επιχειρήσεων και πώς να τον αποφύγετε

Τα μετρητά είναι βασιλιάς: Βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης ταμειακών διαθεσίμων

 

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

Μετά τον Covid-19 - Ο δρόμος για την ανάκαμψη

Πώς να προστατεύσω την επιχείρησή μου αν εγώ απέλθω από αυτόν τον κόσμο;

10 Τακτικές Ηγεσίας σε Περίοδο Κρίσης

GRC - Πώς συμβάλλει στην ανταγωνιστικότητα και βιωσιμότητα των επιχειρήσων

Εταιρική Διακυβέρνηση. Γιατί ;

Η νέα αρχιτεκτονική των αγορών και η δύναμη του πλήθους

Λύσεις για Μικρές Επιχειρήσεις σε περίοδο κρίσης

Πώς να επεκτείνετε την επιχείρησή σας;

Τι κάνει σωστά και τι όχι μια πετυχημένη μικρή επιχείρηση;

Τι συμβάλλει στη πετυχημένη μετάπτωση μιας οικογενειακής επιχείρησης στην επόμενη γενιά;

 

BUSINESS PLAN

Τι είναι το Επιχειρηματικό Πλάνο (Business Plan) και τι περιλαμβάνει;

Επιχειρηματικό Σχέδιο: Τι είναι, γιατί χρειάζεται, τι περιλαμβάνει

 

ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ασφαλιστικά Θέματα - τι πρέπει να ξέρω

Έχετε καλύψει ασφαλιστικά την επιχείρησή σας;

Περιουσιακός σχεδιασμός/διαθήκη για ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων

Χρειάζεται πραγματικά να ασφαλίσω την επιχείρηση μου;

Η προστασία των Δικαιωμάτων Διανοητικής Ιδιοκτησίας (Intellectual Property Rights- IPR)

 

ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ

6 τρόποι να προσελκύσετε ικανά άτομα σε μια μικρή επιχείρηση

Αξιολόγηση της απόδοσης εργαζομένου σε μια μικρή επιχείρηση

Βασικά θέματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού

Διαχείριση απόλυσης εργαζόμενου

Δυσκολεύεστε να βρείτε κατάλληλους υπαλλήλους;

Εκπαίδευση προσωπικού σε μια μικρή επιχείρηση

Συνέντευξη πρόσληψης σε μια μικρή επιχείρηση

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Βιώσιμη Ανάπτυξη

 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ

Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα - Οδηγός

Πως αντιμετωπίζεται ο εκφοβισμός και η σεξουαλική παρενόχληση στο χώρο εργασίας;

 

ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

6 βασικοί αριθμοδείκτες για μια μικρή επιχείρηση

Καταστρώστε Οικονομικές Καταστάσεις της Επιχείρησής σας με προοπτική 12 μηνών - Προβλέψεις Πωλήσεων, Αποτελεσμάτων, Ισολογισμού, Χρηματορροών, Νεκρού Σημείου

5 οικονομικά στοιχεία που κάθε μικρή επιχείρηση πρέπει να παρακολουθεί από την 1η ημέρα και γιατί

6 τρόποι διαχείρισης των ταμειακών ροών στις μικρές επιχειρήσεις σας

7 βασικά σημεία στη σύνταξη προϋπολογισμού μικρής επιχείρησης

7 τρόποι επιβίωσης σε μια κρίση ταμειακής ρευστότητας

Επιλογές λογιστικής υποστήριξης μικρών επιχειρήσεων

Οι 3 βασικές οικονομικές καταστάσεις για να ξέρετε που βρίσκεστε

Παράδειγμα διαμόρφωσης πρόβλεψης Ταμειακών Ροών

Σε τι διαφέρει η διαχείριση πάγιων στοιχείων από τη διαχείριση αποθεμάτων;

Ταμειακή λογιστική έναντι λογιστικής δεδουλευμένων εσόδων-εξόδων

Τι είναι ο Ισολογισμός και πώς μπορώ να τον χρησιμοποιήσω;

Τι είναι το Break-Even Point (Νεκρό Σημείο);

 

ΑΓΟΡΑ-ΠΩΛΗΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

4 βήματα για την εξαγορά μιας επιχείρησης

4 θέματα σχετικά με τη προσθήκη ενός συνεταίρου στην Επιχείρησή σας

Αποτίμηση μιας επιχείρησης με βάση τα περιουσιακά της στοιχεία η με την αγοραία της αξία;

Πότε, γιατί και πώς να πουλήσετε τη μικρή επιχείρησή σας;

Πως εκτιμάται η αξία μιας startup?

Πώς να προετοιμάσετε την επιχείρησή σας προς πώληση

 

Ενημερωθείτε για τα νέα του ΚΕΜΕΛ όπως Εκπαιδευτικά Σεμινάρια, Ευκαιρίες Χρηματοδότησης, Networking κ.α., κάνοντας εγγραφή στο Newsletter εδώ:
Όροι Χρήσης