Η Έρευνα Αγοράς και η Χρήση της

Διαβάστε εμπεριστατωμένες εργασίες που καταπιάνονται με την Έρευνα Αγοράς ως εργαλείο του σύγχρονου marketing και με στρατηγικές για την προσέγγιση πελατών.

Ο αναγνώστης μπορεί να ξεκινήσει την γνωριμία του με την Έρευνα Αγοράς διαβάζοντας μια ολοκληρωμένη παρουσίαση που επιμελήθηκε το μέλος του ΚΕΜΕΛ Δημήτρης Παξιμάδης. Διαβάστε την παρουσίαση πατώντας εδώ...

Στη συνέχεια ο αναγνώστης μπορεί να ασχοληθεί με πιο εξειδικευμένα θέματα, διαβάζοντας παρουσιάσεις που δημιουργήθηκαν από το ΚΕΜΕΛ (Δ. Παξιμάδης) και παρουσιάστηκαν σε ομάδες νέων επιχειρηματιών που φιλοξενούνται σε θερμοκοιτίδες, στην προκειμένη περίπτωση στο OK!Thess στη Θεσσαλονίκη.

Η  παρουσίαση με τίτλο "Αποτελεσματική Στρατηγική Απόκτησης & Διατήρησης Πελατών, Get-Keep-Grow"  παρουσιάζεται σε 2 μέρη Για να δείτε το 1ο μέρος πατήστε εδώ... Για να δείτε το 2ο μέρος πατήστε εδώ...

Η παρουσίαση με τίτλο "Έρευνα Αγοράς με έμφαση στο Concept/MVP Research και την αξιολόγηση Διαφημιστικού περιεχομένου" επίσης σε 2 μέρη. Για να δείτε το 1ο μέρος πατήστε εδώ...        Για να δείτε το 2ο μέρος πατήστε εδώ...